שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין

אם עד לפני כעשור למרבית משרדי עורכי הדין לא היה אתר אינטרנט, היום המצב הוא שונה לחלוטין. לתופעה דומה אנו עדים בכל הקשור לפעילות עורכי הדין במדיה הדיגיטלית: יותר ויותר עורכי דין מאמצים את הכלים הדיגיטליים בפלטפורמה השיווקית שלהם.

הנוכחות במדיה הדיגיטלית הפכה להיות חלק מהותי ובלתי נפרד מאסטרטגיית ניהול השיווק של מוניטין המשרד וכפועל יוצא גם הצורך בניהול שוטף של הנכסים הדיגיטליים של המשרד. נכסים אלה מתבססים על הפעילות במדיה החברתית, על הניוזלטר המתפרסם על ידי המשרד, על סרטוני וידאו, על בלוגים מקצועיים ועוד.

מהפיכת השיווק הדיגיטלי תרמה לכך שמשרד עורכי דין קטן יכול באמצעות פעילות ברשתות החברתיות "לאיים" על משרדים ותיקים וגדולים יותר שאינם פעילים במדיה הדיגיטלית, בייחוד בתחומים הרלוונטים לגיוס לקוחות חדשים בתחומים ספציפיים. אשר מחפשים באינטרנט שירותים משפטיים התואמים את צרכיהם.

בנוסף, מהפיכת השיווק הדיגיטלי תרמה גם לכך שאין די בעבודה שעורך דין הוא בעל משרד ותיק עם ניסיון מקצועי עשיר ומוכח, אלא יש לפעול כדי לשמר מצב זה בתחומים שונים ובכללם שיווק במדיה הדיגיטלית. ללא פעילות כזאת, מוניטין המשרד עלול להיפגש וכך גם זרימת הלקוחות. בלית ברירה, עורכי דין רבים הופכים להיות, בחלק מזמנם, לאנשי שיווק בכלל ולפעילים במדיה הדיגיטלית בפרט.