בחנו ידיעותיכם בשיווק דיגיטלי

אם בעבר הייתה נכונה האימרה –
"ישב עורך הדין במשרדו, ייעשה את עבודתו בהצלחה והשמועות על המוניטין שלו יביאו אליו לקוחות שיידפקו על דלת משרדו ויבקשו לשכור את שרותיו”.

היום ברור לכל שהדרך לגיוס ושימור לקוחות עוברת דרך הפלטפורמות השונות של השיווק הדיגיטלי.

היום לא מספיק שעורך הדין בעל משרד וצוותו יבצעו עבודה משפטית משובחת.

הוא נדרש במקביל, לשווק את שרותי המשרד באמצעות הכלים
המגוונים של השיווק הדיגיטלי.

פעילות הדיגיטלית של כל משרד, מעבר לגיוס לקוחות חדשים, מאפשרת שמירה על המוניטין של המשרד, משיכת עובדים ושמירת הלקוחות הקיימים.
עולם השיווק הדיגטלי לעורכי דין מציע כיום אפשרויות שיווק רבות ומגוונות, בהתאם למיצוב המשרד, תחומי עיסוק וקהל יעד.
כדי לקבל החלטות לגבי פעילות שיווק דיגיטלית נחוץ ידע בסיסי בישווק דיגיטלי בעולמם של עורכי דין.

האם ברשותכם ידע כזה?

השאלון שהורדתם יעזור לנו להבין היכן אתם נמצאים!
מלאו את הפרטים וקבלו אותו במייל: