משרדי עורכי דין ברשתות החברתיות

פייסבוק ולינקדאין הם כלים יעילים ולא יקרים לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים ובאמצעותם ניתן להיות עם האצבע על הדופק על פעילויות של מתחרים ועל הקורה בענף. 

בדף הפייסבוק העיסקי ניתן לטפח קשרים אישיים עם לקוחות, לקוחות פוטנציאלים קולגות ועובדים וכך להרחיב בצורה טבעית את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים. כך, כשהם יצטרכו ייעוץ או שירות משפטי – הם ידעו לפנות אליך.לפייסבוק תפקיד חשוב נוסף בפעילות השיווק שלך – הוא מזרים תנועה (טראפיק) לאתר שלך: דף הפייסבוק מביא את תכני האתר אל קהל יעד, ובאמצעות לינקים לאתר, מביא תנועה אל האתר. הוא גם מאפשר לך להכיר טוב יותר את הלקוחות שלך – באמצעות ה- Audience Insight אפשר ללמוד ולאפיין את הלקוח הפוטנציאלי שלך – גיל, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד. האתגר הראשון של דף עסקי הוא בתקשורת הדו-סטרית עם אלה שעשו לייק. מאחר ואין אפשרות לייצר חברים בדף עסקי, הדבר אינו פשוט. על כן, חשוב להתייחס לכל תגובה או לייק שעל הקיר של הדף העסקי. ברגע שמעלים פוסט חדש לדף העסקי יש להקפיד מיד לפתח דיון ולהגיב על מנת לתת תחושה של תקשורת דו סטרית ודינאמית.

הלינקדאין הוא המקום ליצור ולטפח קשרים מקצועיים, ולבטא יכולות והתמחויות מקצועיות. המידע בלינקדאין הוא בר-חיפוש – באמצעות מילות מפתח, דבר המאפשר להגיע בקלות אל תכנים מקצועיים רלוונטים – שאתה מפרסם. בנוסף לכך, מידע שאתה מפרסם מופיע בפרופיל שלך – ומלמד שוב על ההתמחות והמקצועיות שלך. וכמו בפייסבוק, גם בלינקדאין ניתן ללחוץ ״לייק״, להגיב ולשתף תכנים – דרך נוספת לשמור על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאלים.