כתיבת תוכן שיווקי למשרדי עורכי דין

עולם השיווק הדיגיטלי מכתיב לעורכי הדין שרוצים לקדם את משרדם נורמות שונות של כתיבה אליה הם מורגלים. כדי להצליח בשיווק הדיגיטלי אנו נדרשים לכתיבה שיווקית, ייחודית וממגנטת. על עורך הדין להשרות תחושה "שיש עם מי לדבר" מבחינת מקצועיות. המסרים חייבים לעורר תחושה של אמון , ידע, מיומנות ושירות מיטבי. אחת הדרכים להעביר מסרים כאלה היא באמצעות תכנים באתר האינטרנט של המשרד, ברשתות החברתיות, בבלוגים ובמאמרים.
שיווק בדרך של כתיבת תוכן מקצועי יעביר את המסר הנכון ללקוח הפוטנציאלי ויקל עליו את הבחירה.

חלק מן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פוגשים תחילה את הפרסומים שלכם ולאחר מכן הם יפגשו אתכם. לכן, התוכן של אתר האינטרנט, הדפים החברתיים, המודעות והמאמרים שאתם מפרסמים הם אלה שיגרמו ללקוחות להתעניין בשירותים שאתם מציעים.

אי לכך, נוצר צורך חיוני במשרד עורכי דין ליצור תוכן שיווקי בצורה מקצועית. ישנם מספר כללים בסיסיים ביצירת תוכן שיווקי, כגון תמצות המסרים באופן שיווקי וסידור התכנים באתר.
האסטרטגיה לפיה אתם מבצעים מערך שלם של פרסומים דורשת עבודה שיווקית מרובה מעבר לכללים הללו, כגון הצגת התועלות של השירותים שאתם מעניקים בדרך שמדברת אל הלקוחות שלכם.
בקיצור, יצירת תכנים זהו מקצוע בפני עצמו !!!

זכרו, הדרך בה תציגו את עצמכם, את פועלכם, הצלחותיכם ותרומתכם המקצועית היא זאת שתהא בעלת ההשפעה המכרעת על הלקוח ותבדל אתכם מעורכי דין אחרים.

כתיבה ועריכת ספרים   
על חשיבותם של ספרים אין מחלוקת, למרות שינויי העתים וההתפתחויות הטכנולוגיות. למרות ים המידע ברשת, ספר מקצועי, כתוב כהלכה וממוקד נושא הוא תמיד חשוב ולרוב יספק כיוון ואף את התשובה הנדרשת – ובכלל זה ספרים בתחום המשפט הרלבנטי לגבינו.

בנוסף – עורכי הדין מוגבלים כידוע בשיווק ובפרסום וקיימים כללים של לשכת עורכי הדין בעניין שאולי לא עדכניים אך אין ברירה אלא לקיים אותם. ספר מקצועי של עורך דין העוסק בתחום מסויים שנים רבות והוא בעל ידע רחב כמו גם ניסיון בהיבטים שונים ומגוונים חשוב מאד לעמיתיו, אלה המתחילים וגם אלה הותיקים שמבקשים להתרחב לתחומים נוספים.
מעבר לכך – ספר שכתב עורך דין הוא כלי שיווקי מאין כמוהו ויעשה את הרושם הנדרש והמשפיע על לקוח פוטנציאלי. העלויות פחותות מכל אמצעי שיווק אחר והתוצאות המעשיות נראות בבירור בשטח.
אנו מיומנים ועוסקים בתחום העריכה וההגהה של ספרות משפטית במשך שנים רבות במגוון תחומים ויכולים לסייע לכל עורך דין שמבקש לפרסם ספר, להגשים את מטרתו.

חלק מן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פוגשים תחילה את הפרסומים שלכם ולאחר מכן הם יפגשו אתכם. לכן, התוכן של אתר האינטרנט, הדפים החברתיים, המודעות והמאמרים שאתם מפרסמים הם אלה שיגרמו ללקוחות להתעניין בשירותים שאתם מציעים.
אי לכך, נוצר צורך חיוני במשרד עורכי דין ליצור תוכן שיווקי בצורה מקצועית. ישנם מספר כללים בסיסיים ביצירת תוכן שיווקי, כגון תמצות המסרים באופן שיווקי וסידור התכנים באתר
האסטרטגיה לפיה אתם מבצעים מערך שלם של פרסומים דורשת עבודה שיווקית מרובה מעבר לכללים הללו, כגון הצגת התועלות של השירותים שאתם מעניקים בדרך שמדברת אל הלקוחות ועוד.

         יצירת תכנים זהו מקצוע בפני עצמו!!!