מדריך מעשי לניהול משרדי עורכי דין
כל הדרכים לניהול עסק רווחי ומצליח
מדריך מעשי לניהול משרדי עורכי דין
כל הדרכים לניהול עסק רווחי ומצליח
מדריך מעשי
לניהול משרדי
עורכי דין

כל הדרכים לניהול עסק רווחי ומצליח


ליאורה לבנשטיין, מחברת הספר, היא בעלת משרד אנשי מפתח-פיתוח עיסקי ואסטרטגי למשרדי עורכי דין, עוסקת למעלה משני עשורים בפיתוח עיסקי והתייעלות ארגונית של משרדי עורכי דין תוך התמקדות בשיפור הרווחיות, שיווק, תגמול שותפים ושכירים ומיזוגים.
או הזמינו עכשיו בטלפון



ליאורה לבנשטיין, מחברת הספר, היא בעלת משרד אנשי מפתח-פיתוח עיסקי ואסטרטגי למשרדי עורכי דין, עוסקת למעלה משני עשורים בפיתוח עיסקי והתייעלות ארגונית של משרדי עורכי דין תוך התמקדות בשיפור הרווחיות, שיווק, תגמול שותפים ושכירים ומיזוגים.
או הזמינו עכשיו בטלפון

היבטים כלכליים במשרדי עורכי דין
פרק 7: תגמול שותפים
פרק 8: תגמול עורכי הדין השכירים
פרק 9: ניהול שכר הטרחה
פרק 10: רווחיות
פרק 11: מיזוגים ורכישות
ניהול קריירה של עורך דין בסקטור הפרטי
פרק 1: עורכי דין וקריירה
פרק 2: הצפת המקצוע
פרק 3: תחומי עיסוק של משרדי עורכי- דין
פרק 4: היועץ המשפטי בתאגיד
פרק 5: הקמת משרד עורכי דין
פרק 6: משרדי עורכי דין כארגונים עסקיים
ניהול קריירה של עורך דין בסקטור הפרטי
פרק 1: עורכי דין וקריירה
פרק 2: הצפת המקצוע
פרק 3: תחומי עיסוק של משרדי עורכי- דין
פרק 4: היועץ המשפטי בתאגיד
פרק 5: הקמת משרד עורכי דין
פרק 6: משרדי עורכי דין כארגונים עסקיים
היבטים כלכליים במשרדי עורכי דין
פרק 7: תגמול שותפים
פרק 8: תגמול עורכי הדין השכירים
פרק 9: ניהול שכר הטרחה
פרק 10: רווחיות
פרק 11: מיזוגים ורכישות
שיווק שירותים משפטיים
פרק 17: תגמול שותפים
פרק 18: תגמול עורכי הדין השכירים
פרק 19: ניהול שכר הטרחה
פרק 20: רווחיות
ניהול המשאב האנושי
פרק 12: ניהול עובדים במשרדי עורכי דין
פרק 13: ניהול השותפות
פרק 14: עורכות דין במשרדי עורכי דין
פרק 15: ניהול סיכונים
פרק 16: ניהול ידע
ניהול המשאב האנושי
פרק 12: ניהול עובדים במשרדי עורכי דין
פרק 13: ניהול השותפות
פרק 14: עורכות דין במשרדי עורכי דין
פרק 15: ניהול סיכונים
פרק 16: ניהול ידע
שיווק שירותים משפטיים
פרק 17: תגמול שותפים
פרק 18: תגמול עורכי הדין השכירים
פרק 19: ניהול שכר הטרחה
פרק 20: רווחיות
או הזמינו עכשיו בטלפון

רוצים לדעת מה אומרים קוראי הספר?


הספר נוגע לנושאים כגון העובד השכיר במשרד עורכי דין, שבלעדיו המשרד לא יוכל להצליח. גם מהם צריך לדעת כיצב להפיק את המיטב. המחברת מקדישה מספר פרקים לנושא השיווק ומתייחסת לשאלות כגון: איך לגייס לקוחות? אילו לקוחות כדאי לשמר? מאילו מוטב להתרחק? תורת ניהול המשרד אינה נלמדת בפקולטה ובמכללות למשפטים ומכאן הצורך בלימוד עצמי של הסוגיה ועל כן חשיבותו של הספר הינה ללא עוררין. הספר נותן עצות מעשיות בעידן של תחרות בין המוני עורכי דין, המתרבים בקצב גדול.


הספר נוגע לנושאים כגון העובד השכיר במשרד עורכי דין, שבלעדיו המשרד לא יוכל להצליח. גם מהם צריך לדעת כיצב להפיק את המיטב. המחברת מקדישה מספר פרקים לנושא השיווק ומתייחסת לשאלות כגון: איך לגייס לקוחות? אילו לקוחות כדאי לשמר? מאילו מוטב להתרחק? תורת ניהול המשרד אינה נלמדת בפקולטה ובמכללות למשפטים ומכאן הצורך בלימוד עצמי של הסוגיה ועל כן חשיבותו של הספר הינה ללא עוררין. הספר נותן עצות מעשיות בעידן של תחרות בין המוני עורכי דין, המתרבים בקצב גדול.


או הזמינו עכשיו בטלפון




או הזמינו עכשיו בטלפון

רוצים לדעת עוד מה אומרים קוראי הספר?

רוצים לדעת עוד מה אומרים קוראי הספר?
לליאורה מחוייבות עמוקה להצלחת לקוחותיה. היא מקדמת תהליך ייעוץ ארגוני אשר מותאם לצרכים, למגבלות ולהזדמנויות העסקיות הייחודיות למשרד לו היא מייעצת. בעולם הדינאמי של משרדי עורכי דין ישנו ערך רב לגמישות המחשבתית שהיא מביאה עימה. היא בוחנת ומבצעת התאמות בתהליך הייעוץ על מנת לאפשר תהליך אפקטיבי ומועיל. עבור מנהלים המחפשים שותף לחשיבה ושינוי, ליאורה היא נכס הן בנסיונה העשיר והן באישיותה.
במסגרת ההתמחות המקצועית אשר ערכתי אצלה, ניתנה לי ההזדמנות ללמוד ולפתח את מיומנויות הייעוץ שלי. ההדרכה שקיבלתי הייתה מקצועית, מאירת עיניים ומלמדת. בעיקר, זכיתי להכיר אדם נפלא, שמיקודו העיקרי הוא לסייע לאחרים להתפתח, להיות במיטבם ולהצליח!


לליאורה מחוייבות עמוקה להצלחת לקוחותיה. היא מקדמת תהליך ייעוץ ארגוני אשר מותאם לצרכים, למגבלות ולהזדמנויות העסקיות הייחודיות למשרד לו היא מייעצת. בעולם הדינאמי של משרדי עורכי דין ישנו ערך רב לגמישות המחשבתית שהיא מביאה עימה. היא בוחנת ומבצעת התאמות בתהליך הייעוץ על מנת לאפשר תהליך אפקטיבי ומועיל. עבור מנהלים המחפשים שותף לחשיבה ושינוי, ליאורה היא נכס הן בנסיונה העשיר והן באישיותה.
במסגרת ההתמחות המקצועית אשר ערכתי אצלה, ניתנה לי ההזדמנות ללמוד ולפתח את מיומנויות הייעוץ שלי. ההדרכה שקיבלתי הייתה מקצועית, מאירת עיניים ומלמדת. בעיקר, זכיתי להכיר אדם נפלא, שמיקודו העיקרי הוא לסייע לאחרים להתפתח, להיות במיטבם ולהצליח!


פעם למדנו משפטים, אחר כל למדנו להיות עורכי דין, ועכשיו אנחנו לומדים להיות מנהלים של משרדי עורכי דין. נוכחנו לדעת שלא מספיק להיות משפטנים טובים, צריך גם לנהל וליאורה סיפקה לנו את הכלים.


פעם למדנו משפטים, אחר כל למדנו להיות עורכי דין, ועכשיו אנחנו לומדים להיות מנהלים של משרדי עורכי דין. נוכחנו לדעת שלא מספיק להיות משפטנים טובים, צריך גם לנהל וליאורה סיפקה לנו את הכלים.







או הזמינו עכשיו בטלפון
