מאמרים

הרשמו לניוזלטר של אנשי מפתח:







עקבו אחרינו בפייסבוק

שיווק משרדי עורכי דין Legal Marketing

פרסום ממומן בפייסבוק

כמו בגוגל, גם בפייסבוק החשיפה באמצעות הקידום האורגני עלולה להימשך זמן רב. יצירת קהל גדול של אוהדים ועוקבים בעמוד העסקי דורשת זמן רב והשקעה, אם בכתיבת תכנים איכותיים, אם בשיטוט ובמעבר בין קבוצות ומתן מענה לשאלות השונות. לכן אם ברצונכם ליצור חשיפה מהירה ויעילה לקהל...

קראו עוד

כתיבת תוכן שיווקי למשרדי עורכי דין

עולם השיווק הדיגיטלי מכתיב לעורכי הדין שרוצים לקדם את משרדם נורמות שונות של כתיבה אליה הם מורגלים. כדי להצליח בשיווק הדיגיטלי אנו נדרשים לכתיבה שיווקית, ייחודית וממגנטת. על עורך הדין להשרות תחושה "שיש עם מי לדבר" מבחינת מקצועיות. המסרים חייבים לעורר תחושה של אמון ,...

קראו עוד

שיווק משרדך במדיה הדיגיטלית

אם עד לפני עשור, מרבית משרדי עורכי הדין לא החזיקו באתר אינטרנט, היום המצב הוא הפוך. יותר ויותר משרדי עורכי דין מאמצים את האינטרנט ובפרט את המדיה הדיגיטלית כפלטפורמה השיווקית העיקרית. כשהעולם החדש של פרסום ויח"צ, שנפתח בפני עורכי דין, דורש היכרות והבנה של האפשרויות ...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 3123

 משאבי אנוש במשרד עורכי דין

איך מתמודדים עם דור ה-Y במשרדי עורכי דין

הכשרת שכבת מנהיגים במשרדך הוא תהליך שאורך זמן רב. נתקלתי במקרים לא מעטים של משרדי עו"ד שניסו להביא שותפים מובילים מבחוץ כדי שינהיגו את המשרד אך הדבר לא עבד. הם הבינו באיחור שהיו צריכים להכשיר דור המשך למנהיגות המשרד פעמים רבות הנהלת משרדי עורכי דין אינה מודעת לקשר...

קראו עוד

כך תבטיחו את הישארותן של עורכות הדין הכישרוניות במשרדכם

עריכת דין כבר אינו מקצוע גברי כפי שהיה בעבר. כח העבודה הנשי מורגש היטב במשרדי עורכי דין . סוגיית העסקת עורכות דין מציבה אתגרים בפני מעסיקים המעוניינים לשמר את עורכות הדין. התשובה היא יצירת מסגרות המאפשרות איזון בין עבודה וגידול משפחה. "משרת אם", משרה בשעות עבודה...

קראו עוד

טעויות שכיחות בניהול כח אדם

ניהול כח אדם איתור, גיוס, הכשרה ושימור עובדים הנן משימות משמעותיות הנכרכות בפעילותם ותפקודם של  משרדי עורכי דין. עובדת היות שוק עורכי הדיון רווי, אינה מקלה על מלאכת ניהול כח אדם. גיוס כח אדם מקצועי, טיפוחו ושימורו הינן משימות הנחשבות מורכבות ומחייבות התייחסות לפרטים...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 3123

  תגמול

שכר עורכי דין

שכר עורכי דין נקבע לפי ותק, תחום התמחות, אופי המשרד ועוד. אלו הסכומים נכונים לחודש אפריל 2019

קראו עוד

עשה ואל תעשה בתגמול שותפים

עשה - עצב שיטת תגמול המגבירה את המוטיבציה בקרב השותפים - חדש ורענן מדי פעם את שיטת התגמול, על מנת שתשיג את מטרותיה - עצב מערכת תגמול שתהיה מובנת ושקופה לכל השותפים - תגמול הוגן הוא הבסיס לכל שותפות. הקדש לנושא את תשומת הלב הראויה - בדוק בין השותפים שאכן קיימת הסכמה...

קראו עוד

לקראת סוף השנה : חלוקת בונוסים במשרדי עורכי דין

לקראת סוף השנה, השותפים במשרדי עורכי דין מקיימים דיונים ושיחות הערכה במטרה לתגמל ולעודד את עורכי הדין השכירים. גובה הבונוסים הוא אחד הנושאים הקונטרוברסליים בכל משרד - לא רק ביחס לגובה הבונוס אלא גם על מה ניתן התגמול. אמנם ישנם משרדים בהם קיימת מדיניות ברורה בעניין אך...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 212

פיתוח עסקי

שכר טרחה – איך מתמחרים את העבודה בתיק?

כמה אתם גובים  על......?  שאלה כגון זאת מופיעה תדיר בקבוצות עורכי הדין ברשתות החברתיות, כמו גם בשיחות אישיות בין עמיתים. ולא בכדי! תיק חדש המתקבל לטיפול המשרד הוא לא פעם בבחינת תעלומה לגבי ההשקעה הנדרשת בו מצד עורכי הדין. כידוע, נהוג להגיש הצעת שכר טרחה טרם ביצוע...

קראו עוד

שכר טרחת עורכי דין

איך מתמחרים תיק משפטי? האם התמחור שלכם הוא נכון? האם התיק ישאיר רווח? המאמר מתייחס לשאלות ששואל כל עורך דין עצמאי שאלת תמחור תיק משפטי, דהיינו קביעת שכר טרחת עו"ד,  מעסיקה מאוד עורכי דין, כי יש להגיש הצעה לגובה שכר עורך הדין טרם ביצוע העבודה, ולעתים, רק בדיעבד מתברר...

קראו עוד

איך עורכי דין מתמחרים את שכר טרחתם

האם לחייב לפי שעות? או שעדיף להתסכן ולחייב על פי ההצלחה?  כל מה שעל עורך הדין לדעת בעת מתן הצעת שכר טרחה ללקוח 1. חיוב לפי שעות שיטת תמחור לפי שעות היא השיטה המועדפת על עורכי הדין. במצב זה, עורך הדין אינו קובע מראש את מספר שעות העבודה עם הלקוח, אלא מגיש חשבון שעות...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 212

 שיווק

איך לקוחות בוחרים בעורכי הדין שלהם?

שאלה ללקוח חדש או למתעניין בקבלת שירותי המשרד, שהיא כביכול פשוטה ואיזוטרית – "איך הגעת אלי?" טומנת בחובה מידע חשוב ביותר למשרד, כאשר הוא מבקש לשווק את עצמו באופן יעיל, להופכו למותג ולמשוך אליו לקוחות חדשים, ואין היא כלל שאלה של רק סקרנות גרידא. התשובה משמעותית לבנית...

קראו עוד

ניהול קשרי לקוחות

תהליכי הגלובליזציה, התעצמותן של החברות היצרניות, צמיחת תאגידי הענק והמיגוון הגדול של עסקיהם - כל אלה הובילו לצמיחה מואצת של רבים ממשרדי עורכי הדין וליצירת שוק משוכלל. עם צמיחת המשרדים גדל גם מספר עורכי הדין היכולים לתת מענה להיבטים משפטיים של השוק המתפתח. הגידול במספר...

קראו עוד

התכנית השיווקית – אסטרטגיה וטקטיקות של משרדי עורכי דין

בעיצוב התכנית השיווקית אנו צריכים לקבוע בראש ובראשונה באילו אסטרטגיות וטקטיקות עלינו להשתמש על מנת להשיג את המטרות העסקיות של המשרד שבסופו של דבר הדבר התבטא בהגדלת הרווחים. כמובן שהדרך להשגת הרווחיות כרוכה בהשגת מוניטין ובצעדים שהם פועל יוצא של האופי הספציפי של המשרד....

קראו עוד

  קריירה

על עתיד מקצוע עריכת הדין – רשמים ותובנות מכנס Legal Marketing

התפתחויות דומות בישראל ובעולם השאלה לגבי עתידם ואופיים של מקצועות קיימים מתעוררת מדי תקופה ומקצוע עריכת הדין אינו חריג. נדמה לנו שהמקצוע חסין, ומה שהיה הוא שיהיה?! צר לנו לאכזב אתכם – ההתפתחות הטכנולוגית, הרגולציה ואף צרכי האוכלוסייה משתנים תדיר ובכל מקצוע יש להיערך...

קראו עוד

העתיד עבור משרד עורכי דין תחרותי הוא הצבת הלקוחות במרכז של שיטות העבודה שלהם

ניהול משרד "ממוקד לקוח" פירושו להעמיד את הלקוחות שלך במקום הראשון. ואין מדובר בהתייחסות מינורית מידי פעם – אלא עליך להיות מרוכז לקוח, דהיינו, באמת לשים את עצמך בנעליו של הלקוח שלך ולראות את החוויה שלו לשכירת עורך דין שיטפל בענייניו מנקודת מבטו. כעורך דין, התפקיד שלך...

קראו עוד

האם כדאי לעורכי דין לעבוד כיועצים משפטיים?

מרבית עורכי דין בארץ ובעולם עובדים במשרדים בסקטור הפרטי, אך כ-20 מכלל עורכי דין משמשים כיועצים משפטיים במחלקות משפטיות של ארגונים פרטיים וממשלתיים המחלקה המשפטית נחשבת ברוב הארגונים למחלקה איכותית , בעלת יוקרה בתוך הארגון, ולשותפה מלאה לכל פעילות ותחום אחריות שהארגון...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 212

 הסכמי שותפים ופרישה

הסדרי פרישה במשרדי עורכי דין

אחת הסיבות לחיכוכים בין שותפים הוא הסדרי הפרישה של השותפים הוותיקים. מתוך מדגם של מעל 60 משרדי עו"ד עולה שיש קשר ישיר בין מספר עוה"ד לבין עצם קיומו של הסדרי פרישה. הסדר הפרישה הוא אחד הפרקים המרכזיים בהסכם השותפים. ככל שתוחלת חיים עולה, כך גם מתארכת תקופת העבודה של...

קראו עוד

הסכם שותפות: כשהסנדלר הולך יחף

להסכמי השותפות יש חשיבות מכרעת בתפקודם של משרדי עורכי דין. סגירת כל הקצוות המטרידים בעת יצירת ההסכם, כבר בתחילת השותפות, תמנע חילוקי דעות רבים בהמשך הדרך. לשותפות של מספר עורכי דין יש יתרונות רבים, והעיקרי בהם הוא שהיא מאפשרת להשלים ולגוון את תחומי המשפט של המשרד. כל...

קראו עוד

הסכם פרישה – חלק בלתי נפרד מהסכם השותפות

אחד הצמתים המכריעים בחייו של משרד עורכי דין הוא המעבר הבין דורי בתוך המשרד, כלומר כשניהול המשרד עובר לידיים של דור ההמשך במשרד והשותפים הבכירים פורשים באופן מלא או חלקי  הסדרי פרישה מקובלים בעיקר בקרב משרדים בינוניים ותיקים ומגה משרדים, אולם קיומם אינו מבטיח את חוסנה...

קראו עוד

 שונות

האם נדרש חישוב מסלול מחדש?

הפגרה זה עתה מסתיימת – חלק מהמשרדים חוו אותה כירידת לחץ ואחרים דיווחו  כי מה שהיה במהלך השנה המשיך גם בפגרה – עבודה, שעות השקעה רבות וכד'. אין ספק שצריך מדי פעם הפוגה קצרה ולו רק כדי לחשב מסלול מחדש. ה-WASE" " ודומיו אינו מעיר אותנו כל עוד אנחנו מתמידים במסלול, אבל...

קראו עוד

ניהול הידע במשרד עורכי דין

האם אתה דואג לשמור על הידע שנצבר אצלך במשרד ? האם עורכי דין במשרדך משתפים אחרים בידע שלהם? לקוחות בוחרים לעבוד עם משרד עורכי דין על בסיס הידע והניסיון המיוחסים למשרד. התוצר שמשרדי עורכי דין מציעים ללקוחותיהם הוא הידע המשפטי שבידם, הגלוי והסמוי, וכן ניסיונם וקשריהם,...

קראו עוד

נהלי עבודה במשרד עורכי דין

בכל משרד צריכים להיות נהלי עבודה המגדירים ומסדירים את צורת התנהלותו של המשרד בתחומים השונים. ללא קשר לגודל המשרד, חשוב שיהיו בו נהלים כתובים, שיקלו על הסתגלותם של עובדים חדשים ויחסכו זמן והסברים. הדבר יביא לצמצום אי-הבנות ולהתייעלות. בכל משרד קיימים תחומים שבהם...

קראו עוד
עמוד 1 מתוך 212

צור קשר

צור קשר 03-6479363