האם נדרש חישוב מסלול מחדש?

הפגרה זה עתה מסתיימת – חלק מהמשרדים חוו אותה כירידת לחץ ואחרים דיווחו  כי מה שהיה במהלך השנה המשיך גם בפגרה – עבודה, שעות השקעה רבות וכד'.

אין ספק שצריך מדי פעם הפוגה קצרה ולו רק כדי לחשב מסלול מחדש. ה-WASE" " ודומיו אינו מעיר אותנו כל עוד אנחנו מתמידים במסלול, אבל טעות קטנה, חוסר תשומת לב להוראותיו והוא קורא לנו לסדר – "מחשב מסלול מחדש".

מי יעשה זאת עבורנו כאשר אנו ממשיכים בדרך בה הלכנו בעבר ולא עוצרים לרגע? טעות אם תקרה – ייתכן ותבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק, במספר הלקוחות החדשים, בחוסר שביעות הלקוחות, העובדים ו/או השותפים, אבל לא תמיד האיתותים מקבלים את תשומת הלב הנדרשת ולעתים אנו מייחסים זאת למצב הכללי במשק ולמשברים ודרמות חיצוניות אחרות. האמנם כך? שיקול דעת עסקי מצריך מחשבה עמוקה, הוא הציר עליו סובבת הצלחת הפעילות של המשרד והוא זה אשר יתריע כי אנו צפויים להתנגשות בקרחון מרסק שעשוי לגרור אחריו משבר כלכלי, או שמנגד – יהיה גם אופטימי ויחזק אותנו בדרך בה אנו הולכים.

התזמון לעריכת "חישוב מסלול מחדש" או המשך צעידה במסלול הקיים הוא עתה – עם תום הפגרה ותחילת חודש החגים המותיר לנו זמן למחשבה, ניתוח ובדיקה מקצועית, שיחות עם כל הנוגעים בדבר וקבלת החלטות ראויות.

שנת משפט חדשה, פוריה ומאתגרת לכולנו וכמובן – מוצלחת!